Híreim vannak. Két napja festek. :)

Ez az egész úgy kezdődött, hogy (nem) kicsit megzuhantam az elmúlt kettő egész itthon töltött év alatt. Ennek nagy része várandóssággal, majd babázással telt, ezért mellőztem mindenféle önismereti munkát ebben az időszakban. Korábban volt minden a kineziológustól a pszichodrámán át az asztrológusig, ja és a coaching, meg a tarotvető jósnő, a craniosacralis terápiáról nem is beszélve. De valahogy anyaként úgy éreztem, nem bolygatnám a lelkemet, elég volt a hormonok okozta hiperérzékenység, és próbáltam csak a gyermekre figyelni. Na ennek meg is lett az eredménye (lásd 3. mondat fent), de ettől még nem érzem úgy, hogy másként csinálnám. Most viszont végre el tudok szabadulni már (11 hónapos lett a drágám) néhány órácskákra, így jutottam el a Theta healing-hez. Valószínűleg nem csak a módszer nagyszerűségének köszönhetően, de már 3 alkalom után is fantasztikus változásokat érzek. Azért írom, hogy nem csak a módszernek köszönhető, mert szerintem az is számít, hogy én már tettre kész állapotban csinálom ezt az egészet, nem harapófogóval kell kihúzni belőlem a félelmeimet (mint mondjuk 4-5 évvel ezelőtt), amelyekkel szembenézek olykor. Akarom a változást, és hiszem is, hogy egy kis segítséggel mindig sikerül a jobb közérzetet elérni. 

A tanítás óta céltalan lettem, hiszen mindent arra a lapra tettem fel, de nem szerettem közgázt tanítani. Így utólag logikus, hiszen a közgáz mindig is az apám álma volt, nem az enyém. Most ráéreztem, hogy valamilyen alkotói tevékenységgel kellene foglalkoznom. Egyelőre nincs konkrét célom, de a terápiás "házim", hogy próbáljak ki új dolgokat, amit eddig még sosem. Csak úgy, tét és elvárások nélkül. Így szombaton gyorsan beneveztem egy "mini" festő tanfolyamra (3 órás), ahol akvarellel dolgoztunk. És jelentem, imádok festeni. Őstehetségem nem derült ki ugyan, de kikapcsol és feltölt. Tegnap már újra le is festettem, amit "órán" csináltunk, és látom a fejlődést. A festés eddig úgy élt a fejemben, mint valami, amihez vagy van tehetséged, vagy nincs. De igazából ez is csak olyasmi, amit kellő gyakorlással fejleszteni lehet. Hihetetlen. :)

Szerző: fraula  2014.11.11. 09:47 1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fraula.blog.hu/api/trackback/id/tr66886297

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sünibaba · http://dosszie.blog.hu 2014.11.17. 20:10:03

De jó! Örömmel olvasom, milyen kreatív vagy! Azt pedig még nagyobb örömmel, hogy sokkal jobban vagy, mint amiről az előző bejegyzésben hírt adtál!
süti beállítások módosítása